Kajaconsulting

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu

Over mijzelf

Even mijzelf voorstellen:

Mijn naam is Esmé van Kempen.
Na verschillende vakopleidingen op PR en Communicatiegebied te hebben afgerond ben ik altijd werkzaam geweest in PR functies in grote multinationale ondernemingen. Tevens heb ik een juridische opleiding aan de Vrije Universiteit in Amsterdam gevolgd maar deze heb ik niet in de praktijk gebracht.
Na vele jaren in de communicatie en PR te hebben gewerkt ben ik meer geïnteresseerd geraakt in het coachen van mensen en in spiritualiteit.
De zoektocht naar het antwoord op de vraag wat spiritualiteit is, begon aan het begin van dit millennium. Van de verkregen antwoorden en inzichten maak ik gebruik in mijn werk.

Communicatie met als doel het behalen van het beste bedrijfsresultaat, dat zich vooral uit in harde cijfers ten aanzien van bijvoorbeeld winst, groei, efficiencyverbetering, en spiritualiteit waarbij de nadruk vaak ligt op de zoektocht naar de waarheid, lijken met elkaar te conflicteren. Hard en zakelijk versus licht en zweverig.
Toch zijn communicatie en spiritualiteit nauw met elkaar verbonden. Spiritualiteit is namelijk vooral een relationeel begrip. Bij spiritualiteit gaat het om onze relaties, onze levenshouding ten opzichte van onszelf, onze medemens en heel veel andere zaken. Spiritualiteit gaat over de dingen waar je in gelooft en over de keuzes die je maakt. En juist daarin ligt het raakvlak met een goede bedrijfsvoering en alle middelen die daarbij voorhanden zijn.

In 2009 ben ik gestart met KAJA Consulting, een bureau voor PR en Communicatie en Coaching. De naam KAJA is afgeleid van de naam Kempen die JA zegt tegen het leven.
Het accent begon al snel te liggen op het vlak van de mentale coaching, het begeleiden van mensen op de weg naar zichzelf. Daarvoor heb ik de opleiding Relatiecounselling gevolgd. Via drs. Liselot Visser ben ik in aanraking gekomen met Relatiebalans en ben ik me in 2011, onder leiding van Liselot, gaan specialiseren tot relatiecoach.
De kracht van KAJA is een combinatie van ervaring, kennis, flexibiliteit, passie, intuïtie en mensgericht zijn. Met één doel voor ogen: de boodschap moet consistent en begrijpelijk zijn. Helder, open en duidelijk voor iedereen. Want alleen daarmee wordt het beste resultaat bereikt.



 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu